دی ۲۵، ۱۳۸۹

ماه نهم

نام: رادین
شهرت: زیباترین و بامزه ترین بی دندون دنیا
موزیک مورد علاقه: آهنگ چشمات از مهرنوش (بعله! این آهنگ رو روزی 2، 3 بار برات پخش می کنم. دوست داری ویدیوش رو هم حتما ببینی و هر بار که نگاه می کنی کلی ذوق می کنی و با هیجان می خندی)
غذاهای مورد علاقه: خیار، هندونه و ماست. همش چیزای خنک دوست داری. (کلا غذا خور نیستی و فقط شیرت رو دوست داری. من هر دو روز یکبار برات غذای جدید می پزم که همش می ره توی سطل آشغال!)
سرگرمی مورد علاقه: آب بازی توی وان، کتاب به خصوص کتاب های کاغذی که خوب پاره می شن :) ، بپر بپر توی jumper/bouncer/exersaucer، توپ بازی با مامان و بابا، گاه گاهی تماشای کارتون هایی که انیمیشن نی نی دارن .... اما از همه چی بیشتر دوست داری بریم بیرون آدم ببینی! و فضاهای جدید ببینی و عین تربچه نقلی بهشون زل بزنی. کلی کیف می کنی وقتی آدمای جدید باهات حرف می زنن.

بخش مورد علاقه من؟ وقتی که دهنتو مثل ماهی تکون میدی ، لثه های بی دندونت رو به هم نزدیک میکنی و صداهای خوشمزه در می آری ... اون وقت می خوام بخورمت. خودت هم می دونی ناقلا بلا! ، وقتی که می شینی جلوی شومینه و دستاتو عین آدم بزرگ ها (پیرمردها ) می ذاری روی دو تا پاهات به منو پدرت نگاه می کنی و سه تایی می خندیم!، وقتی که یواشکی توی ماستت زرده تخم مرغ قاطی می کنم بعدش که می خوری قیافت عوض می شه با یک حالت تعجب و اعتراض به من زل میزنی انگار داری می گی این چه کوفتی بود بهم دادی و من از خنده غش می کنم از این قیافت ...گاهی وقتا هم داد میزنی و بد و بیراه بهم میگی ... عاشق اعتراض کردناتم!

فردا 9 ماهت تموم می شه. حالا درست 9 ماه توی شکم من بودی و 9 ماه هم بیرون. کم کم داری بزرگ می شی کوچولو.

۵ نظر:

  1. جان. نه ماه اول رو می گن دوران جنینی دوم. یعنی که قراره یک هو خیلی بزرگ بشن بعد از نه ماهگی. بوس فراوان بر مامان و بچه

    پاسخحذف
  2. آخی چه قشنگ نوشتی کلی کیف کردم :)
    راستی منم مثل رادین خیار خیلی دوست دارم! و اون آهنگ تو که چشمات خیلی قشنگه رو همین جوری که با رادین بازی می کردم به زبونمون اومد که براش بخونم آخه چشماش خیلی قشنگه :)
    شروع ده ماهگی راد کوچول هم مبارک :)

    پاسخحذف
  3. چه جالب شادی جان! نمیدونستم.

    پاسخحذف
  4. راستی آذین جون چه خوب شد که براش زیرپوش صورتی خریدی. خیلی بهش میاد. من هم رفتم براش یک شیشه شیر صورتی خریدم :)

    پاسخحذف
  5. خدا رو شکر، خیلی خوشحال شدم :)

    پاسخحذف