آبان ۰۲، ۱۳۹۰

تبعیض جنسی‌

توی مهد کودکشون معلم‌ها موهای دختر بچه‌ها رو براشون دو گوشی می‌کنن. مدل به مدل گوگولی مگولی درست می‌کنن. خوب بچهٔ من هم دوست داره. چه می‌دونه که چرا موهای اونو براش درست نمیکنن. چند روز پیش کش موی منو از روی موهام کشید و سعی‌ میکرد به موهای خودش بزنه. من هم داشتم کیف می‌کردم با قیافهٔ بامزش و می‌خندیدم. بعدش گفت Anna! فهمیدم که قضیه از چه قراره. بچه‌م می‌خواست موهاشو مثل موهای آنا درست کنه. گفتم بیا بشین تو بغلم برات درست کنم. قشنگ اومد نشست تو بغلم. بلد بود که چه جوری باید بشینه که موهاشو ببندم. حالا من هم تازه موهاشو کوتاه کردم! اینقدر دلم سوخت که قبلش براش موهاشو درست نکرده بودم. سعی‌ کردم موهاشو هر جوری که شده بذارم توی کش! حالا یادم باشه که امشب چند تا گیرهٔ کوچیک به موهاش بزنم. اینقدر هم موهای فرفریش نازه وقتی‌ که بلند می‌شه. یادم باشه که دفعهٔ بعد یه کمی‌ براش موهاشو درست کنم بچه‌م کیفشو ببره. والا! گور بابای کلیشه‌های جنسیتی!





۱ نظر:

  1. آخییییییی الهی قربونش برم من، نازی. کار خوبی می کنی براش چند تا گیره بخر. با گیره که تجسمش می کنم خیلی با مزه میشه :)

    پاسخحذف