فروردین ۰۱، ۱۳۸۹

نوروز ۱۳۸۹ مبارک


این هم سفرهٔ ۷ سین امسال ما! خوشگله نه؟ :) امروز ساعت ۱:۳۵ به وقت تورونتو/واترلو سال نو تحویل شد.

تا ۲۳ روز دیگه تو به دنیا میائی‌ ... شاید کمی‌ زودتر یا دیرتر. حالا منتظریم تا ببینیم که کی‌ مثل "رستم پهلوان" به خودت تکون میدی تا از جائی‌ که "نه پنجره نه در" داره بیرون بیائی‌ :)

من یه کمی‌ اضطراب دارم (همهٔ ما داریم) اما من اولین مادر دنیا نیستم و تو هم اولین کسی‌ نیستی‌ که به دنیا میائی‌ پس نباید خیلی‌ سخت یا عجیب باشه. اما هر دوی ما برای اولین بر داریم اینو تجربه می‌کنیم ... تجربهٔ تولد و زایش! من هنوز از پدرت میپرسم که آیا این اسمی که انتخاب کردیم خوب هست یا نه! هر چند الان مدت هاست که به این اسم صدات می‌کنیم! بقیه هم تو رو به این اسم میشناسن! اما میدونی‌ کوچولو، این اولین باره که من برای کسی‌ اسم انتخاب می‌کنم.

نوروز سال آینده تو با ما در کنار ۷ سین خواهی‌ بود. انتظار قشنگی‌ است ...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر